Založ si blog

Láska, horoskopy a dostatok životného priestoru

Občas s kamarátom blbneme nad horoskopmi. Teda, väčšinou blbne on, ja k tomu pristupujem celkom vážne, pretože na horoskopy verím. Samozrejme, že nie na tie každodenné, ktoré si vymýšľajú znudení redaktori, a ktoré sa hodia úplne na každého. „Dnes si dávajte pozor na nepremyslené slová.“ Alebo: „Dnes vás čaká nečakané stretnutie.“ Prípadne: „Dnes si oddýchnite od práce a radšej si choďte večer zabehať.“ Verím na tie iné. Overené dlhoročným pozorovaním a zaznamenané starými čínskymi mudrcmi!

Takže, dnes sme blbli nad horoskopmi a dočítali sa tam okrem iného, že PES a POTKAN môžu utvoriť pekné priateľstvo, ale na partnerský vzťah potrebujú dostatok životného priestoru.

„Fajn, to sedí,“ prisvedčila som. „Niektoré dvojice potrebujú k svojej existencii životný priestor.“

„Veď dobre, ale čo je to dostatok?“ spýtal sa ma kamarát.

„No, to záleží asi od nich dvoch,“ dumala som.

„Len aby to nebol taký veľký životný priestor, že sa tí dvaja v ňom úspešne stratia.“

„Alebo, že sa už  nikdy nestretnú,“ kontrovala som mu.

„Mám pocit, že o tom niečo vieš,“ zadíval sa na mňa skúmavo.

Spomenula som si na jedného muža a jeho podmienku, ktorou apeloval na moju Toleranciu. Haha, tolerancia je super slovo. Osobná sloboda tiež. No a Životný priestor znie rovnako vznešene!

Len sa to asi nesmie preháňať.

„Fajn,“ odohnala som ťažké úvahy a zakončila naše blbnutie nad horoskopmi jednoznačným uzáverom: „Zdá sa, že aj životný priestor partnerov musí mať primerané hranice. Inak je na dve veci…“

„Poznám tie slová,“ prerušil ma so smiechom.

„Pretože, ak mám byť vo vzťahu s dostatkom životného priestoru stále sama, tak chcem byť radšej sama! A to všetko bez veľkej námahy a hádok o tolerancii,“ zasmiala som sa na oplátku aj ja.

Mimochodom, nemala by byť tolerancia náhodou symetrická?

Ale o tom už nabudúce 🙂

Čo teraz, pán Cameron?

25.06.2016

Nemám rada politiku. Pokojne by som prežila bez všetkých špinavých hier, večných šarvátok, ale aj nebezpečných megalomanských rozhodnutí. Lenže to nejde. Nikto nie je ostrovom samým pre seba, akokoľvek by si to občas prial. A tak sledujem dianie vo svete, pretože sa týka aj mňa. Ani nie z pohľadu veľkých finančných skupín a rôznych lobby, tam sú tie záujmy a [...]

Každá krajina má v srdci mokvajúcu ranu

16.05.2016

Doznievajú vo mne zvuky najväčšej speváckej súťaže Eurovision Song Contest, ktorá sa tento rok uskutočnila v Štokholme. Mám rada spevácke súťaže a preto som sa na live prenosy naozaj tešila. Rovnako aj moja sestra. Po vyhlásení výsledkov mi o pol druhej v noci zapípala jej esemeska. UZ NIKDY NEBUDEM POZERAT TU SUTAZ.

Dvojnásobný víťaz

01.03.2016

Viem, že Leonardo DiCaprio si možno zaslúžil Oscara už skôr a za iné svoje filmy. A tiež si viem predstaviť, že herci, ktorí boli spolu s ním nominovaní, sa tento rok môžu cítiť trochu dotknutí. Pretože všetci boli skvelí. No Oscar za hlavnú mužskú úlohu je len jeden a tentoraz ho dostal Leo. U mňa je však Leonardo DiCaprio dvojnásobný víťaz. V mojich očiach [...]

Bohuš Garbár

Vyzvedačstvo pre Rusko a branie úplatkov. Súd poslal Garbára do väzenia, nezaplatil totiž pokutu

29.04.2024 13:22

Garbár podľa polície zbieral informácie pre príslušníkov ruskej vojenskej rozviedky GRU od apríla 2021.

Komunisti oslávili 1. máj

V prípade minuloročného zjazdu KSS polícia zastavila trestné stíhanie

29.04.2024 13:15

Na zjazde mali byť vystavené nielen tradičné komunistické symboly, ale aj portrét Stalina.

Blinken

Blinken žiada vyššiu súčinnosť v oblasti obrany s krajinami Perzského zálivu

29.04.2024 13:10

Blinken chce svoju cestu po krajinách Blízkeho východu využiť aj na to, aby v tejto záležitosti vyvinul tlak na vedúcich predstaviteľov Izraela.

Tamara Tainová

Najväčším triumfom spisovateľov je, keď primäjú myslieť tých, ktorí sú toho schopní. (Eugène Delacroix)

Štatistiky blogu

Počet článkov: 53
Celková čítanosť: 251174x
Priemerná čítanosť článkov: 4739x

Autor blogu