Založ si blog

CTRL H

Chcela som tú postavu pomenovať podľa teba. Ja viem, voľakedy sme si hovorili, že všetko, čo sa nám stane, si necháme len pre seba, no mne sa náš príbeh zdal prisilný, aby zostal pochovaný len v mojej mysli, a ty si sa mi smial, že ak by som to napísala, buď ma rodina vydedí, alebo o moju knihu prejaví záujem Hollywood. Dodnes neviem, ktorá z tých dvoch predpovedí bola väčšia lichôtka.

Chcela som tú postavu pomenovať podľa teba. Vlastne, som to tak aj celý čas písala. Vkladala som do príbehu všetky spomienky na naše stretnutie a našu lásku.

Strašne som sa tešila, aký budeš nakoniec na mňa pyšný, a ako sa budeš cítiť poctený, že som ti postavila literárny pomník. Že tvoja láska bude niekoho inšpirovať, alebo dojímať k slzám tak, ako sa to občas podarí veľkým príbehom.

Lenže ty si sa prednedávnom definitívne odmlčal.

Bez vysvetlenia.

No, tak celkom bez vysvetlenia to nebolo. To vysvetlenie sa volá „Druhá žena“.

Nemôžem už náš príbeh prepísať.

Môžem však urobiť niečo iné. Vymazať z knihy tvoje meno a dať tam iné.

Dnes na to stačí naozaj málo. Zadať príkaz a vyplniť malú tabuľku.

Tak som to urobila.

CTRL H.

Stlačila som tie dve klávesnice a jediným pokynom som nahradila tvoje meno iným. Tak, ako ty.

Nikdy sa nedozvieš, že tá kniha mala byť pre teba.

 

Čo teraz, pán Cameron?

25.06.2016

Nemám rada politiku. Pokojne by som prežila bez všetkých špinavých hier, večných šarvátok, ale aj nebezpečných megalomanských rozhodnutí. Lenže to nejde. Nikto nie je ostrovom samým pre seba, akokoľvek by si to občas prial. A tak sledujem dianie vo svete, pretože sa týka aj mňa. Ani nie z pohľadu veľkých finančných skupín a rôznych lobby, tam sú tie záujmy a [...]

Každá krajina má v srdci mokvajúcu ranu

16.05.2016

Doznievajú vo mne zvuky najväčšej speváckej súťaže Eurovision Song Contest, ktorá sa tento rok uskutočnila v Štokholme. Mám rada spevácke súťaže a preto som sa na live prenosy naozaj tešila. Rovnako aj moja sestra. Po vyhlásení výsledkov mi o pol druhej v noci zapípala jej esemeska. UZ NIKDY NEBUDEM POZERAT TU SUTAZ.

Dvojnásobný víťaz

01.03.2016

Viem, že Leonardo DiCaprio si možno zaslúžil Oscara už skôr a za iné svoje filmy. A tiež si viem predstaviť, že herci, ktorí boli spolu s ním nominovaní, sa tento rok môžu cítiť trochu dotknutí. Pretože všetci boli skvelí. No Oscar za hlavnú mužskú úlohu je len jeden a tentoraz ho dostal Leo. U mňa je však Leonardo DiCaprio dvojnásobný víťaz. V mojich očiach [...]

Colonial Coin Britain

Vzácne mince čakali na dražbu sto rokov. Prečo ich nezískali dedičia hneď po smrti boháča?

27.04.2024 09:00

Dánsky obchodník s maslom Lars Emil Bruun medzi numizmatikmi vyčnieval. Aké mince vlastnil a čo si želal, aby s nimi urobili po jeho smrti?

polícia páska

Tragédia v Rohožníku: Muž mŕtvy, pobodaná žena a deti v nemocnici

27.04.2024 08:10

Záchranári vyslali ambulancie do bytového domu v okrese Malacky, kde bolo pobodaných viacero osôb.

Kolumbijská univerzita, Palestína, Izrael

Propalestínski študenti na Kolumbijskej univerzite budú pokračovať v proteste

27.04.2024 07:51

Študenti Kolumbijskej univerzity v New Yorku, ktorí začali celoamerickú vlnu propalestínskych univerzitných protestov, sa nedohodli s vedením školy.

vojna na Ukrajine, Charkov, záchranári, ruský útok, bombardovanie

New York Times: Charkov je nezlomný. Bombardované mesto napriek strachu žije

27.04.2024 07:30

Každodenné ruské útoky u obyvateľov Charkova stupňujú obavy, ale život v meste sa nezastavil, napísal denník The New York Times.

Tamara Tainová

Najväčším triumfom spisovateľov je, keď primäjú myslieť tých, ktorí sú toho schopní. (Eugène Delacroix)

Štatistiky blogu

Počet článkov: 53
Celková čítanosť: 251111x
Priemerná čítanosť článkov: 4738x

Autor blogu