Ľudia z parku

17. novembra 2013, Tamara Tainová, O čom premýšľam

Prechádzam sa v parku so psom. Na lavičke sedia dvaja chlapi, jeden drží v ruke fľašu s vínom. Na očiach im vidno, že už čo to popili. Odrazu sa ozve jeden z chlapov: „Nechoďte sem, ja sa bojím psov.“
Druhý sa pridá: „Ja sa nebojím psov, ja sa bojím holubov.“
Prvý vycíti príležitosť, ako ho presvedčiť a povie: „Však to JE holub…“

O niekoľko hodín neskôr.

Prechádzka so psom. Pristaví sa pri mne staršia pani, slovo dá slovo, prezradí mi, že je zdravotná sestra.
Spomeniem jej svoje nedávne zážitky z nemocnice, kde som strávila pomerne dlhú dobu, a ona sa na mňa zadíva a povie: „Že ste sa vy zamilovali do nejakého doktora, a preto ste tam boli tak dlho.“
Pokrútim hlavou.
A ona na to: „Ste krásna žena. Ak sa chcete dostať do formy, treba cvičiť.“
Prikývnem.
A ona dodá“ „Cvičiť, ale na cudzom tele!“