Založ si blog

Niektorí chlapi si myslia, že bez nich to nejde

Uvidela som ho v uličke medzi regálmi. Chlapa, ktorý mi pred časom hnusne ublížil.
„Jéj, čau, dobre vyzeráš!“ pohol sa ku mne.
O ňom sa to nedalo povedať, ale rozhodla som sa byť za slušnú, tak som mu to nepovedala.
„Ako sa ti darí?“
„Super,“ odpovedala som podľa pravdy. Zdalo sa, že ho to zaskočilo.

„Ahá,“ pretiahol posledné písmeno spolu s tvárou. Rozveselilo ma to. Vždy patril k chlapom, ktorí si myslia, že bez nich to nejde.
„Vynechala som zo sféry záujmu polovicu ľudstva a svet sa stal zrazu krajším.“
„Polovicu ľudstva?“
„Tú mužskú. Na čele s tebou,“ vysvetlila som mu ochotne.
„Ahá,“ povedal znovu a zatváril sa ako idiot. „A čo teraz robíš,“ snažil sa prehodiť na bezpečnejšiu koľaj.
„Píšem knihy. O láske a tak…“ uškrnula som sa.
V očiach sa mu veselo zablyslo. „Neodporuješ si náhodou? Alebo píšeš len o ženách?“
„Nie, predstav si, že aj o mužoch.“
„Zrejme nás vykresľuješ ako totálnych blbcov a chrapúňov…“
„Tesne vedľa. Moji hrdinovia sú sympaťáci. Doplnila som im mozog a srdce. Presne tie dva orgány, ktoré tebe chýbajú.“

 

 

Čo teraz, pán Cameron?

25.06.2016

Nemám rada politiku. Pokojne by som prežila bez všetkých špinavých hier, večných šarvátok, ale aj nebezpečných megalomanských rozhodnutí. Lenže to nejde. Nikto nie je ostrovom samým pre seba, akokoľvek by si to občas prial. A tak sledujem dianie vo svete, pretože sa týka aj mňa. Ani nie z pohľadu veľkých finančných skupín a rôznych lobby, tam sú tie záujmy a [...]

Každá krajina má v srdci mokvajúcu ranu

16.05.2016

Doznievajú vo mne zvuky najväčšej speváckej súťaže Eurovision Song Contest, ktorá sa tento rok uskutočnila v Štokholme. Mám rada spevácke súťaže a preto som sa na live prenosy naozaj tešila. Rovnako aj moja sestra. Po vyhlásení výsledkov mi o pol druhej v noci zapípala jej esemeska. UZ NIKDY NEBUDEM POZERAT TU SUTAZ.

Dvojnásobný víťaz

01.03.2016

Viem, že Leonardo DiCaprio si možno zaslúžil Oscara už skôr a za iné svoje filmy. A tiež si viem predstaviť, že herci, ktorí boli spolu s ním nominovaní, sa tento rok môžu cítiť trochu dotknutí. Pretože všetci boli skvelí. No Oscar za hlavnú mužskú úlohu je len jeden a tentoraz ho dostal Leo. U mňa je však Leonardo DiCaprio dvojnásobný víťaz. V mojich očiach [...]

univerzita

Mladí Američania páchajú rekordne veľa samovrážd. Nikto presne nevie prečo

20.04.2024 11:28

"Tak veľmi si prajem, aby nám býval dal šancu mu pomôcť," hovorí Katherine Salasová zlomeným hlasom.

Italy Politics

Skrachované vzťahy šéfov vlád. Expremiér Babiš nie je jediný. Talianska líderka odkopla muža, keď sa zaliečal inej žene

20.04.2024 10:49

Rozvodom sa skončilo manželstvo už viacerých niekdajších predsedov vlád Českej republiky. A ktoré rozchody známych politikov vlani zvlášť rezonovali?

trump. súd

Muž, ktorý sa zapálil pri súdnej sieni počas procesu s Trumpom, zomrel

20.04.2024 10:37

Muž, údajne zo štátu Florida, rozdával podľa svedkov v parku letáky obsahujúce konšpiračné teórie.

North Korea tensions balistické strely test

Severná Kórea uskutočnila test 'superveľkej' hlavice pre riadenú strelu

20.04.2024 09:47

KĽDR tiež vykonala skúšobný štart protilietadlovej rakety nového typu "Pyoljji-1-2" v Západnom mori.

Tamara Tainová

Najväčším triumfom spisovateľov je, keď primäjú myslieť tých, ktorí sú toho schopní. (Eugène Delacroix)

Štatistiky blogu

Počet článkov: 53
Celková čítanosť: 250986x
Priemerná čítanosť článkov: 4736x

Autor blogu