Založ si blog

Archív: marec, 2013

Nemôžem ti povedať viac (4)

O desiatej ku mne dobehla Rebeka s veľkou bonboniérou nejakých hriešne drahých čokoládok. „Ďakujem ti, mici, že si ma zachránila. Mala som chuť rozkopať dvere, keď som nevedela nájsť ten sprostý kľúč. No a keď ti poviem, čo som ešte včera večer zažila, neuveríš,“ vychrlila bez nadýchnutia. „Dáš si so mnou kávu? Práve som si urobila.“ „Mňam, máš […]

Pokračovanie článku

Nemôžem ti povedať viac (3)

„Zobudila som ťa?“ spýtal sa mamin hlas po mojom rozospatom prosím. „Ahoj, mami, koľko je hodín?“ habkala som dezorientovane. „Deväť.“ „Prepáč, včera som bola veľmi dlho hore,“ ospravedlňovala som sa chabo. Po Alexovom odchode som nedokázala zaspať niekoľko hodín. Nepomohol horúci kúpeľ, nočný film ani kniha. A to som si zobrala Márqueza, ktorý ma uspáva po […]

Pokračovanie článku

Predavačka

Stála predo mnou, ruky sa jej trošku triasli, nohy tiež neposlúchali. Barle mala opreté o pult a pomalými pohybmi vyťahovala z peňaženky drobné za niekoľko dekagramov mäkkej salámy a dva páry párkov. Predavačka za pultom od nervozity skoro skákala.

Pokračovanie článku

O knihách, literárnych hrdinoch a maturite

Dnes som sa dozvedela, že niekoľko študentov si zvolilo moje knihy za tému svojej maturitnej práce. Priznám sa, vyrazilo mi to dych. A dych mi vyrazilo aj priznanie kamarátky, ktorá mi povedala, že pri mojich knihách plakala a strašne si želala pomôcť hlavnému hrdinovi. Alebo ho aspoň objať.

Pokračovanie článku
Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

18.03.2024 13:00

Aj keď tieto akcie majú malý vojenský význam, odhalili slabosť ruských síl, píše poľský analytik.

Korčok - Pellegrini: Prezidentskí kandidáti po prvý raz zoči-voči

Korčok - Pellegrini: Prezidentskí kandidáti po prvý raz zoči-voči

18.03.2024 20:00

Favoriti predvolebných prieskumov sa stretli v prvom priamom predvolebnom dueli.

Čo sa dialo po prvom dueli prezidentských kandidátov: Korčok hovoril o čudnej kampani, Pellegrini sa porovnával s Bidenom

Čo sa dialo po prvom dueli prezidentských kandidátov: Korčok hovoril o čudnej kampani, Pellegrini sa porovnával s Bidenom

19.03.2024 00:51

Pravda sledovala zákulisie prvej debaty dvoch najpopulárnejších uchádzačov o prezidentský post

Žilinka prerozdelil prokurátorov, Lipšic ide na legislatívny odbor

Žilinka prerozdelil prokurátorov, Lipšic ide na legislatívny odbor

18.03.2024 14:55

Prokurátori ÚŠP si prevzali dekréty o ich zaradení na jednotlivé GP SR, kde budú pôsobiť po zrušení špeciálnej prokuratúry.

Tamara Tainová

Najväčším triumfom spisovateľov je, keď primäjú myslieť tých, ktorí sú toho schopní. (Eugène Delacroix)

Štatistiky blogu

Počet článkov: 53
Celková čítanosť: 250547x
Priemerná čítanosť článkov: 4727x

Autor blogu